Ta det lugnt då, kvinna!

Som vanligt har jag svårt att lägga mig och slappa när jag borde. Annars är det ju inga som helst problem. 
Vaknade med världens huvudvärk i morse. Den har hållt i sig, men börjar i alla fall bli lite bätte (peppar peppar). Ska på picknick med fina Matilda nu i eftermiddag, så jag vill ju vara pigg då. Vad har jag gjort hittills idag då? Vilat? NÄ. Jag har spelat datorspel och rännt runt och städat (fastän förvarnade henne om att det inte är speciellt städat här hemma... men snart är det ju det..). Nåja. Jag får skylla mig själv! Kämpar tills jag stupar! Haha. Blir mysigt med picknick i alla fall. Så ska Bobbie få bada om han verkar sugen. Awesome! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0