Pustar ut

Idag var slutoppositionen på examensarbetet. Det kändes bra och SÅ skönt att få avklarat. Var på bra humör när jag strosade till Lidl på vägen hem. Tänkte köpa glass och öl för att fira. Gick ut med lördagskorv, cola, festis och bröd. Haha! Kom hem, kollade mejlen på it's, och såg att mitt arbete är godkänt!!! Wooohoo.. Hör lite senare en bil utanför fönstret, what? Då kommer älskling hem också!! Han skulle till örebro och sen vidare till Göteborg idag, men det blev Örebro hela dagen och Göteborg imorgon istället. Så nu har jag myssällskap till kvällen och slipper sova själv inatt. ♡ Så himla bra dag trots förkylning och huvudvärk!
Och imorgon ska jag unna mig LEDIGT! För det är jag lätt värd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0