Plugg?

Jag tänkte gå upp i tid och plugga och vara allmänt duktig. Nåja, duktig har jag faktiskt varit, tagit promenad med vovven, diskat och.. ja.. det var väl det. Utöver det har jag satt ihop en kick ass nostalgilista på spotify och lallat runt och gjort mig i ordning i snigelfart. Försöker göra nya saker med mitt hår så jag inte vill klippa av det. Blev en rosett bak och en fläta idag. Och kjol! Älskar att man kan byta bort byxorna nu.

Ska iväg mot bussen till uni om ungefär en timme så jag ska nig läsa lite innan och äta något mer. Det blir så konstigt när man ska iväg vid elva. Jag vill ju inte direkt äta lunch innan elva och frukost vill jag ju ha tidigare om jag går upp sju. Sicket dilemma...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0