New girl

Hej alla glada!
Jag var uppe med tuppen fastän jag är ledig idag. Det är så himla svårt att sova när man är förkyld ju. Det är omöjligt med täppt näsa. Sambon åkte iväg vid halv sju också så då vaknade jag ju till ordentligt. Hade legat och försökt somna om innan. 

Idag ska jag ha en jättelugn dag och titta på massa serier. Påbörjar dagen med en kopp te med honung framför New girl och hoppas på att svullnaden i mitt huvud lägger sig lite. Sen vill jag även hinna med lite Mad men och eventuellt börja testa the 4400. Busy day! ;)
Blir såklart även lite hembestyr, har lite trevlig disk väntandes och så tänkte jag göra tacopaj i eftermiddag och eventuellt en kladdkaka beroende på hur energinivån ser ut. Det låter bra tycker jag! Precis lagom ansträngande! 

Imorgon är det back to reality när den sista kursen på hela min utbildning drar igång, men det är imorgon det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0