Movie night

Jag blev visst chaufför ikväll. Nu har jag precis ätit en färdiglagad köpt gulaschsoppa (var faktiskt överraskande god) och ska snart ta andra skjutspasset. Skjutsade sambon till en kompis för ett tag sen och nu ska han iväg till nästa, haha. Vad ska jag hitta på då, kvällen till ära? Jo jag tänkte passa på att titta på nyaste Paranormal Activity. Den vill min karl nämligen inte se och jag har tänkt titta på den flera gånger, men det har inte blivit av. Hoppas den är någorlunda bra. Jag tyckte att första och andra var väldigt bra, men den tredje var lite halvkass. Men det är ju bara att byta annars. Och så ska jag äta chips. Så det så. Ha en bra fredag allihop!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0