Mat

Har inget roligt att rapportera. Förutom att jag igår var hemma hos mamma och vi kom fram till vad hon ska ha för bröllopsfrisyr efter en hel del pillande med håret. Hon ska gifta sig i sommar! Myspys. Och jag ska stå för hår och make up.

Nu: matbilder. Igår gjorde jag någon typ av varm röra med kyckling, zucchini, ananas, creme fraiche, sweet chili sås och curry. Och nu har jag precis ätit finfrukost. Våfflor med jordgubbar och grädde. Våfflorna var dock inte så goda som jag hade förväntat mig.. men men. Gott ändå! Nu ska jag ta och försöka komma på hur man skriver ut dubbelsidigt med min skrivare och skriva ut mitt arbete inför slutoppositionen. Och vänta på att arbetet jag ska opponera på trillar in i inkorgen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0