Här var det dött...

Ja, jag har inte riktigt varit sugen på att blogga på sistone. Sambon var hemma hela helgen och några dagar innan. Underbart! Nu är han nere i skåne igen. Vi hade en mysig helg med massa Game of thrones, skogspromenad, kaffebesök, grillning osv. 

Nu har jag redan varit ganska produktiv idag. Började dagen med att fixa lite smått här hemma. Sen var jag på en kort it-utbildning inför sommarens jobb, handlade smink (svider i plånboken as usual), handlade lite inför matlagning någon av de kommande dagarna och köpte lite tuggben till vovven och en (för en gångs skull) uppskattad leksak till kissen. 

På promenaden hem fick jag mejl av handledaren med kommentarer på mitt arbete. Hon är HIMLA snabb den där kvinnan. SÅ bra! Så nu har jag några saker att bättra på på uppsatsen och lite att förbereda inför morgondagen. Underbart! Förhoppningsvis är det snart klart!

Nu ska jag ta lite lunchrast innan jag fortsätter med ändringarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0