En fredag

Jag drömde SÅ mycket konstiga grejer inatt. Jag drömde typ att jag var fast i en blandning av allt som var dåligt med föredetta pojkvänner, och så träffade jag Oscar och vi umgicks i hans föräldrars hus (som vi gjorde när vi var yngre, vi har ju varit ett par två gånger, hehe). Så fick jag värsta visionen om hur lycklig jag hade kunnat vara egentligen (som nu), men då var det för sent för jag var ju fast i allt det andra och han bara avvisade mig när jag försökte förklara hur det egentligen skulle vara mellan oss. Usch! Vaknade halvt panikslagen och visste inte riktigt hur verkligheten såg ut. Blev tvungen att släppa in djuren så de kunde gosa med mig i sängen. Vi slumrade lite till och från ända fram till nio, så dagens nyttogörande har inte riktigt dragit igång än. Bara hundpromenad, hundtandborstning, frukost och kaffe. Tur att andra hälften kommer hem ikväll. Jag ska hålla mig vaken och krama sönder honom (och aldrig låta honom åka hemifrån utan mig igen). Nästan åtminstone.

Vaknade även med världens halsont och rinnande näsa. Kan kanske ha med att min enorma stress kring examensarbetet har börjat lägga sig lite nu. Då brukar man ju bli lite mer mottaglig för sånt där av någon anledning. Nåja. Vi får hoppas att det går över fort.

Förövrigt så tänkte jag ge lite kärleksförklaring till min vovve som är SÅ gosig jämt. Nu i morse har jag gått runt och hållt i honom på sidan av mig, som en bebis. Han älskar det! Han vill ju gärna hänga med på allt man gör och helst i famnen. Så kanske man inte ska göra med en hund men det skiter jag faktiskt i. Han får allt uppfostran fastän vi gosar mycket.
Tittade igenom mina bilder på facebook och kan konstatera att han jämt hittar sätt att ligga i knät på folk. Så sällskapssjuk. 

 
Nej nu ska jag ta och göra klart förberedelserna inför måndagen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0