En dag som denna

Igår hade jag nog feber hela dagen. Men jag blev SÅ rastlös så det slutade med att jag både gjorde tacopaj och bakade kladdkakemuffins (med uppehåll mellan, och några andningspauser mitt i köksaktiviteterna). Blev ju en del disk så det ordnade jag i samma veva. Kände direkt efteråt att det inte var så smart gjort. Mådde pissdåligt hela kvällen.

Idag har det känts bättre. Kanske inte var det smartaste draget dock att tvinga sig upp ur sängen vid sex och plugga innan det bar av mot universitetet. Hade både tänkt skippa plugg och skippa föreläsning och återhämta mig lite, men så blev der ju icke. Efteråt åt jag mat, pluggade och hamnade sedan hos mamma. Vi och min lillebror diskuterade politik.
Har på tal om det lite delade känslor om det här med SD. Jag håller inte med deras politik, men jag tycker inte att det känns rätt att de blir mobbade hela tiden från olika håll och kanter. Vi ska ju leva i ett demokratiskt samhälle med yttranddfrihet.

Nåja. Nu ska jag försöka sova. Fick tillbaka lite feberkänning framåt kvällen. Inatt kommer mitt sovsällskap hem. Hoppas på att han är hemma när jag kommer hem imorgon eftermiddag. Det är så tomt hemma utan mitt hjärta. ♡





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0