ZzzzZzZz

Nu är jag fruktansvärt trött. 
Inatt vaknade jag vid tre och kunde inte somna om förrän halv sex, gick därmed upp vid åtta istället för vid sju som jag hade tänkt från början. Det är SÅ jobbigt när sömnen är konstig ju. Vovven får en vilodag idag. På vägen hem från skolan (andra gången) förut så gick jag och tänkte på att jag inte har rört på mig så mycket varken igår eller idag, men sen kom jag på att jag ju gick från skolan, och sen till och från den igen = 6km. Se där ja. Det får räcka för en trött människa. Och vovven får för en gångs skull nöja sig med små kortispromenader. Men han har varit på högvarv flera dagar i rad i slutet av förra veckan så det gör honom nog inget. 

Har åtminstone hunnit peta in lite plugg mellan flänget idag. Det får nog räcka. Har precis suttit och läst igenom de sista enkätsvaren och gjort en del ändringar i arbetet i allmänhet. Imorgon förmiddag ska jag skriva om bakgrunden och sen börja bearbeta all info från idag. Det låter bra det tycker jag. 

Nu ska jag göra mig redo, för snart kommer mamma och ska skjutsa mig så jag kan hämta vår bil på verkstad i andra delen av staden. Den var visst inte helt paj, men några tusenlappar gick det allt på och det klarar vi av. Skönt. Även om jag är för att hellre använda benen eller ta buss så kommer man ju inte ifrån det där att det är enklare att ta bilen ibland (så det är ju ganska skönt att ha en hemma). 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0