Spontanshopping

Nu när det börjar bli bar mark så vill jag bara ut ut ut och powerwalka mest hela tiden med vovven. Kruxet är ju som sagt att jag inte har haft passande kläder till när det är lite kyligare (och blåsigt). Så när jag kom tillbaka till stan efter en helt onödig informationsgrej på skolan (får skylla mig själv, kursintroduktionerna brukar ju oftast inte vara något att ha, men ibland är dom ju det och jag vill inte riskera att missa något viktigt) vandrade jag från busstation till stan för att shoppa lite nödvändigheter. 
Köpte en jättegosig fleecetröja, en vind- och vattentät jacka (obs: har ALDRIG ägt någon sån, tänkte att det var på tiden), träningsbyxor och så lite underkläder och fingervantar. Fyndade allt detta för runt 900:-. Himla billigt tycker jag! Var beredd att lägga max tusen kronor på inköpen idag, men trodde att det bara skulle räcka till ett par byxor och underkläder. Skönt med positiva överraskningar sådär! Nu är jag redo för de dagliga långpromenaderna/eventuellt springturerna innan vårvärmen kommer! 



Här är jackan i alla fall. Bild från H&M's hemsida såklart. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0