Slösöndag

Idag har jag en himla slapp slösöndag, precis som det ska vara. Under de senaste veckorna har det liksom inte blivit så riktigt. Det har varit slappt, men ändå ganska busy busy. Idag har jag gjort absolut ingenting. Haft Vänner-maraton sen ungefär vid sex när jag vaknade. Nu springer jag lite fram och tillbaka till tvättstugan, har varit ute med Bobbie några gånger, och så har jag bakat scones till brunch. 
Det behövs ju sånna här dagar ibland, då man inte anstränger sig ett dugg. Min magkatarr har varit upprorisk både igår och idag så det här är nog den rätta medicinen. 


Nej nu ska jag byta skiva i blurayspelaren och dricka upp mitt te innan jag ska iväg och slänga in tvätt i torktumlare och torkrum. Kommer kännas skönt att vika och lägga in tvätten sen, rensade alla garderober och byrån igår och vek om alla kläder osv för att på bästa sätt kunna organisera om i garderoben. Den är så himla dålig, den är dels väldigt djup, vilken kan vara bra, men eftersom den har väldigt få hyllplan så vet man inte riktigt hur fasen man ska placera kläderna. Det bästa vore att lägga allt på en enda stor hög typ, men den ordningen håller sig ju inte länge... Men men, det är ett problem att ta itu med någon gång... i framtiden... om vi orkar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0