Score!

Lyckan som uppstår när man först sitter och letar relevanta artiklar om en grej och bara hittar bra skit...på spanska, men sen hittar TVÅ e-böcker som behandlar just exakt rätt ämne och = grundkälla. Awesome!

Men nu är det dags för lunch så vi får se om jag hugger in i böckerna efteråt eller om jag väntar till måndag. Det är ju himla skönt att veta ATT man har källorna i alla fall. Har hela nästa vecka på mig att skriva på teoriavsnitt och tidigare studier, så det kan nog vänta till måndag... mjehehe. Fastän jag blir rätt engagerad av att sitta och söka om sånt här så det KAN hända att jag fortsätter sen ändå... beroende på graden av matkoma. 


Nu blir det gårdagens köttfärssås med spagetti och nyaste avsnittet av Greys anatomy. Ciao! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0