One of those days

Idag är jag fruktansvärt omotiverad till att sitta med blicken på datorn x antal timmar till. Enformigheten blir ju stundtals ganska (läs enormt) frustrerande. 
Istället har jag ätit frukost och diskuterat hastighetsbegränsningar med sambon. Inte så jätteintressant, men det kändes otroligt mycket mer intressant med tanke på vad som väntade istället. Nåja. Får väl kanske ta en dag med några färre pluggtimmar idag. Har ju faktiskt lagt ner 8h/dag både måndag och tisdag och majoriteten av förra veckans dagar också. Det är ju inte så ofta man faktiskt sitter de där åtta timmarma i vanliga fall. Eller jo, jag brukar göra det i början av en uppgift så att det blir klart så fort som möjligt, vilket brukar vara en bra strategi. Det är väl den jag kör på nu med. 

Jag letar och letar bland studier och skriver skriver skriver. Avgränsar mer sen när jag har fått ner lite mer på pränt. Lättare att skilja ut bra och dåliga grejer då. Frågeställningen är ju inte ens fastställd än så. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0