Mittwoch

Det går framåt nu. Det ihopskrivna (hopskrivna?) sträcker sig till 16 sidor med referenser och jag har fortfarande lite att gå igenom. Vi får se vad handledaren säger om det jag har hittills på måndagens handledning. Har precis mejlat med rektorn på skolan jag ska utföra min undersökning på också. Hon ska sammanställa vilka lärare som har gått med på att ge mig tid i sina klasser och när det passar dem. Inser att jag kanske inte kommer att kunna dela ut enkäten till ALLA sistaårsklasser som planen var. Men det får gå ändå. Om det är lärare som inte vill att klasserna ska delta är det ju något jag inte kan påverka. 

Nåja. Nu ska jag ta frukostpaus och ta en dusch också. 
I eftermiddag ska jag förmodligen ut och fika med mamma. Då ska jag köra manuellt för ungefär första gången sen jag tog körkort. Woops. Men så blir det ju när vi har automat. Kanske har glömt vart kopplingen sitter ;)

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0