lördagsmorgon

IDAG ÄR DET SOL! Jippie. Känns underbart!
Jag vaknade automatiskt klockan sju i morse. Har sovit jättebra för första natten på länge. Piggades upp ytterligare av solljuset som tittade in i köket, så jag snörade på mig joggingskorna och träningskläderna och tvingade med en morgontrött hund ut på springtur. Eller nåja, jag tog min standardrunda på 40min fast sprang hälften och gick hälften. Det räckte för att göra mig själv stolt! Jag är egentligen inte så mycket för att springa som sagt.
Det var i alla fall underbart skönt och en perfekt start på dagen, trots att den kalla vinden gav mig lite ont i öronen. Igår hade jag mössa på mig och då blev det på tok för varmt, men jag tänkte inte på att det kunde blåsa ute när jag skippade den idag. Men men, man lär så länge man lever!
Idag ska vi hem till mamma för att min storebror är på besök. Det blir nog grillning någonstans ute! Vet en hund som kommer att vara vääldigt trött ikväll.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0