Lättnad

Idag var jag på min första handledning. Var sjukt nervös för att jag hade hört "skräckhistorier" om det. Till min förvåning så gick det så bra så. Blev ganska löjligt glad. Hon verkade tycka att jag var på god väg att få ordning på mitt arbete och gav mig bra tips om ytterligare avgränsningar och hur enkäten ska bli mer effektiv. Nu är jag otroligt glad att jag satt och gjorde allt det där jobbet i förväg, trots att jag kan behöva ta bort litegrann och tänka om på vissa ställen..men det hade jag räknat med!

Känns som att jag har fått en jättebra handledare och att jag kan ta mig vidare en bra bit nu inför nästa vägledning!

Nu sitter jag på bussen i kristinehamn en timme tidigare än jag trodde. Rullar in i my home town om ungefär en halvtimme och då väntar en promenad hem från busstationen. Får ta en vovvepromenix och ta lite lunch sen innan jag kan köra vidare med plugget. Brukar få sån himla huvudvärk efter att jag har spänt mig. Så vi får väl se hur mycket som blir gjort sen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0