kent kent kent

Alltså. Ett av de band som jag läänge har varit helt hopplöst förälskad i är Kent. Återkommer jämt till deras musik någon gång under året och knarkar åter sönder allt som finns med dem, sen tar jag en paus innan nästa period startar igen. 

Nu släpper de ett nytt album i slutet av april och har några spelningar i början av maj. En av spelningarna är i Karlstad vilket ju är perfekt, nära och bra. Kunde inte se dem förra året (eller var det förrförra?) när de spelade på PIP eftersom jag jobbade. Skulle ju vara väldigt väldigt roligt att kunna gå på det. De släpper biljetter imorgon, men jag tror inte att jag riktigt känner någon som ens gillar Kent... haha. Det blir ju ett litet problem...

Nåja. Nu ska jag fortsätta med maten och knarka, ja, ni kan ju gissa vilken musik. Springa ner och hämta tvätten ska jag göra också. 

http://kent.nu/ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0