Gulp

Sitter och har precis skrivit PM om upplägg av uppsatsen. Det ska avslutas med en tidsplan så det har jag också skrivit ihop (otroligt svårt att veta hur lång tid alla delar tar dock). Det här har gjort att jag har insett att vi har sjukt kort tid på oss ändå. Dom har hela tiden sagt tio veckor, men det blir ju inte tio veckor som vi har på oss att skriva själva arbetet. Det går bort en vecka nu när handledare ska fastställas och PM lämnas in och bli kommenterat på osv och en vecka i slutet när slutoppositionerna är. Så det blir väl ungefär snarare åtta veckor vi har på oss att skriva. Det känns inte som att det är så lång tid. Men jag gör som alltid. Försöker ligga i som tusan i början så att jag förhoppningsvis blir klar lite tidigare än inlämningsdatumet. Det känns alltid bäst så. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0