Examensarbete introduktion

Idag är det informationseftermiddag om examensarbetet. Jag har startat veckan som en virvelvind. Tagit långpromenad med vovven, duschat, vikt tvätt, diskat och nu har jag gjort en stadig frukost och ska titta på ett avsnitt Girls innan jag ska sminka mig. Bra början på dagen! I eftermiddag ska jag titta efter lite träningskläder. När man sitter hemma och pluggar är det ju SÅ bra att ta en paus för promenad eller en springtur, men jag gillar inte att ha för otympliga kläder på mig då. Har bara trekvarts träningsbyxor och det kan man ju inte ha riktigt än...



Ser lite slafsigt ut. Men det är stekt ägg, ost, skinka och tomat. Nom nom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0