Ett år av kärlek

Det är fasligt vad tiden går fort. Idag firar jag och sambon ett år. Ett ÅR alltså. Känns som att det har gått betydligt längre och betydligt kortare på samma gång. Som vanligt. Är i alla fall helt förbluffad över att man kan ha det så bra som vi har det. Vi har en så mysig sambovardag och gör små fina saker hela tiden. Han brukar till exempel bädda in mina fossingar i filt när vi tittar på tv, ta ut hunden på kvällsrundan när jag är för trött och låta mig ta sovmorgon (=slippa gå upp och ut med hunden och kunna ligga kvar i sängen istället) på helger när han vaknar innan mig. Så himla snäll och fin är han! 

Vi ska väl inte direkt fira så stort, men vi ska åtminstone ta en skogstur med vovven i solen och sen laga någon god middag tillsammans. Men först ska jag försöka skriva lite mer på min teoretiska bakgrund (öhm. känner mig inte speciellt effektiv innan handledningen är genomförd, kan inte ens bestämma mig för om jag ska skriva på svenska eller engelska så det mesta har jag skrivit x2) och han ska fixa lite mer med köket. Har fått en inbygd vinhylla. Mihihi. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0