Done for the day

Funderade nyss över varför jag börjar känna mig så hjärndöd och irriterad för. Tittade på klockan, aha, kan ju ha att göra med att jag har pluggat i typ åtta timmar. ÅTTA TIMMAR. Nåja. Det är väl så mycket man ska sitta. Men att plugga konstant i flera timmar i sträck är knappt humant. Har tagit en kvarts "lunchrast" och en snabb kisspromenad med hunden. Annars har jag suttit på min rumpa just här, framför datorn. Det är ju ett himla jobb att försöka hitta primärkällor till information man ska använda. Man hittar en asbra studie och vill använda en del från den, ja men då är det ju ungefär 100 olika källor till just den texten man vill ha. Om det är något riktigt bra ger jag mg ut på jakt. Annars struntar jag i det och försöker hitta något annat bra istället. = Det tar ganska lång tid att skriva ihop något. Jag har skrivit ihop knappt en sida på x antal timmar. Har dock fått ganska mycket annat gjort också så jag är nöjd ändå. 

Nu ska jag återgå till min teckning av Lady gaga och sen börja stuva makaroner. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0