Det går bra nu

Förut skulle vi åka mellan släktingar till Oscar. Då dog bilen på E18. Japp, tvärdog. Villeintestartaigendog. I mittenfilen i rusningstrafik.
Hjärtat skulle ringa efter sin syster för bogsering eftersom hon bor i närheten av där vi var. Hans telefon funkade inte, så han fick ringa med min. Det går bra nu! Efter att han snälla syster hade gett mig skjuts hem stannade han kvar där och försökte få ordning på bilen. Det har tydligen inte gått så bra fick jag höra nyss.

Tja, varför inte? Varför skulle inte bilen dö helt eller behöva någon dyr reparation just nu när han går arbetslös och jag får mindre studiemedel i maj och inget alls i juni och vi försöker bunkra upp lite nu i förväg? Awesome ju. Not. 

Jaja. 
Nu ska jag äta något och slå på Vänner och vänta på att han kommer hem med uppdatering om läget. 



Kommentarer
Postat av: Helena

Ojdå, taskig tajming! Hoppas att det löser sig på nåt sätt ändå...

2014-03-27 @ 19:50:27
URL: http://helenagoeskarlstad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0