Dagen efter

Det är ju helt underbart när man gör så god mat att manlängtar till lunchmatlådan dagen efter. Igår var det biffstroganoff med ris och sallad och idag blev det kycklingwook med paprika, broccoli, ananas, chili och ingefära. Perfekt med en klick syrlig gräddfil till. Nu ska jag strax fortsätta med plugget. Har suttit sen klockan halv åtta med att försöka förstå ursprungskällorna till två teorier jag ska ha med och börjar sätta ihop utkast nr 2 av enkäten. Känns som att jag kommer någon liten vart i alla fall!

I eftermiddag ska jag hem till mormor och kika på hennes nya kök och sen ska jag hem och måla lite detaljer i vårt kök. Och dricka vin tror jag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0