Sommar!

Ja nu är det ju såhär att jag har gått igenom en period av lite hopllplöshetskänsla, typ "vafan ska jag göra med mitt liv nu då", "ingen arbetsgivare vill ju ha mig", "vafan pluggade jag miljö för och kastade bort tre år av mitt liv". Ungefär så. Men nu känns det rätt okej faktiskt. Jag har en plan. Det ni!

Och i helgen har jag långledigt, i tre dagar!! Underbart. Det var egentligen meningen att andra hälften skulle till Göteborg och jobba då, till mitt stora förtret, men han ska dit på onsdag istället så nu ska vi vara lediga tillsammans! Wiho! Vi har ungefär gått om varandra hela sommaren hittills. Och jag har jobbat över 100% och inte orkat göra så mycket. Så detta blir perfa!

Nu ska jag in för min rast är slut. De sista timmarna av eftermiddagen ska jag till min stora glädje tillbringa på "min" avdelningn. Är på en annan nu. Den är himla bra den med, men "min" avdelning är ju som att komma hem till familjen! Mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0