Dagen före ledig dag

Imorgon är jag ledig. Underbart. Sen väntar jobbhelg. Idag var en bra dag på jobbet. Det var lugnt. Tog mig en solig promenad hemmåt och fick nog lite färg på mig. Skönt att slippa stressa. Köpte mig en piggelin på vägen hem till och med! Och sen köpte jag jordgubbar och hallon vid lasarettet. Så nu har jag jordgubbar, hallon, passionsfrukt, apelsin, kiwi och vindruvor hemma. Underbart! Imorgon ska jag passa på att göra mig en fin frukost med massor av nyttigheter. Det är ju det bästa med ledighet. Att kunna ta det lugnt på morgonen och ta sig en lugn lång frukost.

Idag ska jag bara ta det jääättelugnt med djuren. Bara mysa. Inget mer ansträngande. Oscar är i Göteborg så vi är (tyvärr) helt själva. Ska ta någon öl och göra tortillapizza till kvällsmat.

Imorgon får vi se vad det blir. Blir nog en fantastisk dag! Nu ska jag gosa med hunden och fortsätta titta på Sex and the city.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0