Some good quotes

Istället för att maratona (?) så fastnade jag framför datorn. Tittar på bra citat. Älskar sånt. 
Hittade ett bra som fick mig att tänka på mig och andra hälften. Jag kan verkligen bli galen på honom ibland (och han på mig), men det hör ju till. Vi gör jämt små fina saker åt varandra, som jag tycker är så viktigt. Så länge små kärleksfulla vardagsgrejer finns så överlever man lätt vardagsgnabbet. Här om kvällen när vi hade tvmys och jag använde honom som fotpall tog han till exempel en filt och virade in mina ben i för att han vet att jag jämt fryser i vardagsrummet (eller överallt). Sånt där fint som man inte behöver göra för varandra, men det säger så mycket. Puss på sånt!



Haha! 
Fattar inte varför karlar jämt tycker att vi kvinnor har för mycket kläder och ska kunna kasta ut lite (eller mycket)....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0