Snö och sånt

Idag är det ganska snöigt ute. Istället för att tycka att det är jobbigt tänkte jag passa på att njuta idag. Det hör ju faktiskt till Sverige att det är lite snökaos. Bestämde mig för att ta en promenad till stan efter en snöpromenad med vovven. Såg väl halvt ut som en gris när jag kom fram, men skönt vare!
Strosade runt i affärer och hittade en varm myströja för en ynka femtiolapp. Hade bara typ två vanliga långärmade som jag använder konstant nu. Skönt med en tredje att varva med. Hittade även två par strumpbyxor, ett par knästrumpor och en halsduk på rean. Passar alltid på att köpa strumpbyxor för under sommarhalvåret går dom åt. Och mina halsdukar har lyckats bli gamla och uttöjda så den nya var välbehövlig. Skaffade även ett gäng strumpor till sambon och lite leksaker till katten. Hon har inte så många, medan Bobbie är mer bortskämd än ett barn ungefär... Hittade lite söta kärleksgodisar också som jag var tvungen att köpa. ♡


Smart drag att skippa mascara. Hade sett ut som en panda annars.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0