Motivationslös återigen

Vad händer egentligen? Har sån fruktansvärd motivationsbrist. Jag har PYTTELITE kvar att skriva på tentan men jag orkade inte göra det igår och jag har inte fått tummen ur än idag heller. Jaja. Igår var i alla fall jag och vovven ute och sprang. Idag är han däckad. Det krävs inte mycket motion för att det ska räcka för honom (oftast, ibland är han ju som en duracellvovve, höhö). Tänkte eventuellt pallra mig ut på en tur idag också. Tänkte mjukstarta med korta turer runt kvarteren här eftersom jag tycker att det är SJUKT TRÅKIGT och jobbigt också för den delen att springa. Har aldrig riktigt gillat det. 

Nu har jag precis beställt hem massa bilder. Ska sätta ihop ett fotoalbum och 4 bilder ska få komma upp på väggen i vardagsrummet i större format. Nåja. Ska sätta igång med slutspurten nu så jag kan vara slö med gott samvete sen. Men först ska jag visa vilka bilder som ska bli tavlor:






(Den här bilden ville jag egentligen inte ha, men det ville andra hälften höhö)
 
Hoppas bilderna blir bra. Blir fint med en liten minifamiljevägg!
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0