Lördagssysselsättning

Vad gör jag denna snöiga lördag? Jo jag jobbar faktiskt! Fick för mig att jag skulle skriva mig som tillgänglig och vips så behövdes jag både idag och imorgon. Det är så himla mysigt där jag jobbar tycker jag. I morse när jag drack kaffe medan jag matade en tant så tänkte jag på vilken fint sätt det är att påbörja en dag egentligen. Att hjälpa någon med något så viktigt.
Nu är jag hemma på rast tills klockan två. Sen kör jag kvällen.
I morse ville vovven ut akut vid ungefär tjugo i fem. Kändes ganska meningslöst att somna om när det inte gick direkt så jag tittade på tv och drack te tills det var dags att gå upp vid kvart i sex.
Det var allt från mig nu. Kan inte riktigt bestämma mig för hur jag ska spendera rasten. Kanske göra matlådor eller dammsuga. Sätter jag mig ner så somnar jag nog...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0