Distraherad

Hmm. Vaknade klockan sex av katten. Igår vaknade jag också väldigt tidigt och var pigg, men blev dödstrött efter jag hade somnat om, så idag somnade jag inte om. Tittade istället på American horror story i lite mer än två timmar och åt frukost i sängen innan jag gick ut med hunden. Tänkte att eftersom det bara vankas tentaskrivande, och man ändå inte orkar sitta heeela dagen med det så var det ju ingen brådis direkt. Fick inspiration till att försöka mig på att rita Bloody face också. Ska titta på dom två sista avsnitten av säsong två sen så jag kan börja med den tredje. Nu sitter jag redo vid köksbordet med kurslitteratur och massa klotterpapper och ska skriva lite. Som vanligt kom jag på fragment av vad jag ska skriva medan jag var ute på hundpromenad. Det händer ganska ofta, då försöker jag komma ihåg vad jag kom på och skyndar mig att klottra ner det på papper när jag kommer innanför dörren. Att komma ut i naturen (nåja, åtminstone skogsdungen i närheten som vovven brukar vilja göra sina behov i) kan göra susen! 


Klockren scen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0