22 bast

Idag fyller jag 22 år. Måste säga att det känns inte som något speciellt direkt. Börjar väl bli gammal. Är SÅ nöjd med att dagen kommer att bestå av att familjen snart kommer på fika och att mannen i mitt liv sen ska ta ut mig och äta middag. Mysigt!
Jag har precis ställt fram allt inför fikat och gjort det sista på tårtan. Den ser så fin ut! Den är likadan som den jag gjorde till nyår. Den gick ju verkligen hem så. Dock var den väldigt mäktig med all mörk choklad så denna gång hade jag nästan bara mjölkchoklad i moussen så det blir lite mildare. Hoppas på att det blir gott! Blir lite stolt över mig själv när jag bjuder hit folk på fika och allt är hembakt. Idag bjuds det på tårta, pepparkakor och chocolate chip cookies.






Kommentarer
Postat av: Helena

Grattis grattis Joss! Mumsigt med alla kakor och tårtor du gör, jag MÅSTE komma och smaka nån gång! :)

Svar: Tack! Ja absolut :) Brukar alltid finnas något gött på lager här.
jossworld.blogg.se

2014-01-04 @ 19:58:59
URL: http://helenagoeskarlstad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0