Friday I'm in love

Idag är det alla hjärtans dag. Har haft en awesome praktikdag och bara myst på kontoret och sen i fikarummet med alla underbara människor. Dagen började när klockan ringde och jag hade fått ett fint sms från min fina mamma. ♡
Idag gör vi nog inte så mycket speciellt här i vår lilla familj. Karln sågar i köket och håller på för fullt och jag har precis varit iväg och handlat. Nu sitter jag i soffan med en burk naturgodis och försöker vila bort huvudvärken som har lurat hela dagen. Här köper vi inte grejer till varandra idag och bio, fin utemiddag och sånt där blir det inte heller. Dels för att vi är busy med köket och dels för att vi är ganska panka pga köket. Haha! Men någon typ av hämtmat blir det åtminstone och sen kvalitetsmys framför något bra på tv. Det behövs ju inte mer. ♡

Vi gör ju alltså om hela köket om jag inte har nämnt det. Verkligen ALLT. Nu har min handyman sen igår fått bort allting, och satt upp nya skivor på väggen osv. Sen vankas det spackling och målning av väggar och tak. Sen är vi redo för köket som anländer på måndag. Iih! Ni ska få se bild på hur det såg ut igår. Haha. Det kändes lite halvt hemskt. Vi kommer leva på matlådor tills allt är klart (har fyllt frysen med storkok) och diska i duschen.



Fint va?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0