Dåligt uppdatering

Kikade in här och kom fram till att uppdateringen har varit dålig på sistone. Har inte så mycket att berätta. Har inte haft på datorn på hela veckan typ. Igår var jag i alla fall hos mamma på fika och hon blev SÅ glad över att jag kom dit. Gullemamma! 
Skönt med helg snart. Känns som att jag blir psykologiskt urpumpad av att hela tiden ligga före i huvudet. Under tiden jag försöker suga åt mig så mycket som möjligt på praktiken planerar jag inför c-uppsatsen i huvudet, gruvar mig inför att det vankas jobbsökande snart och så ska vi precis börja renovera här hemma. Fullt upp, skallen sprängs nog snart! Men det blir bra med lite helg nu så allt får landa lite. Ska försöka få lite mer ordning på det mesta då.

Nej nu ska jag ta och läsa igenom instruktionerna till uppsatsen. Ciao! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0