Effektivitet idag då?!

Jag har varit sjukt lat under mina lediga dagar: fredag, lördag, söndag, måndag. Har inte gjort stor nytta, men det behövdes nog lite sån tid. Brukar vara ganska hyper och vilja att allt ska vara perfekt hela tiden. Nu har disken fått stå litegrann osv. Jag har mest suttit och ritat. Haha! Men det är så himla skönt och rogivangde. 

Idag jobbar jag kväll men bärjar inte förrän 15.45. Tänkte därmed hinna med lite nyttiga saker innan. Har varit och handlat redan och börjat plocka lite här hemma. Och så har jag ätit grötfrukost. Har tvättid klockan tio och innan dess så har jag tänkt hinna få i mig min kopp te och duscha både mig och hunden. Sen ska jag försöka ytterligare att få rent i soffan. Kissen kissade dessvärre på en filt där igår och lukten har satt sig i soffan. :( Tror att det beror på att en kompis med två hankatter var här dagen innan och det triggade hennes hormoner. Eller så var det att vovven fick sova i sovrummet pga smällarhelvetet utanför. Nåja. Hoppas på att lukten går bort lite mer åtminstone så att den inte märks när jag vänder på dynorna sen. 

Är förresten klar med mitt tantporträtt och har börjat testa lite av mina nya pennor på en ny bild. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0