Bara en tidsfråga

Ja, nu har jag också åkt på någon jädra förkylning. Kanske inte är så konstigt när gubben här hemma är genomförkyld och gamlingarna hostar en i ansiktet om dagarna. Ont i halsen, snorig, täppt i näsan, seg i huvudet, ja ni vet. Tur att jag tog bort min tillgänglighet idag. Puew. Så nu ska jag bara ut med vovven och sen hänga i soffan heeeeela dagen. Förhandlade även till mig heltidspass nästa helg istället för halvtid. Score! Så nu kommer jag nog ha jobbat så det räcker i december också. Om jag får mån den 29e så unnar jag mig nog ledigt sista helgen i månaden. Tänk, jag har inte haft en ledig helg på hela månaden annars om jag får jobb då. Och i november hade jag bara en helg ledig också. Haha! Ja, livet som vikarie. Tur att det oftast inte gör mig så mycket att jobba helg. Det är mer timmar och mer pengar. Sånt gillar jag. 

Nej, nu ska jag börja samla på krafterna så jag orkar jobba 12-21 imorgon och delad tur på lördag: båda dagarna jobbar jag med Paaaaulinaaaa. Som jag har saknat den tjejen! Så kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0