Wops

Jaha, ojdå. Klockan är visst sex redan. Jag sitter fortfarande med flera böcker uppslagna i knät och byter mellan att pilla på förklaring av datanalysmetod i metodavsnittet, interna bortfall och diagrammen och tabellerna jag har fått ihop utifrån enkätsvaren. Jag sitter nog en stund till, fastän det går emot mina principer. Jag slutar när Oscar kommer hem från sina föräldrar. 
Nu är det ju snart dags att börja presentera resultatet av min studie och under tiden forma teori och tidigare forskning efter det. Uj uj uj. Det börjar ta form nu! Hoppas på att det blir bra bara. Vi får hålla tummarna! 

Imorgon bär det av in till uni för en timmes "uppgiftsseminarium" tror jag att det kallades för. Känns ju lite halvt onödigt, men vem vet, ibland får man ju ut mycket av sånt där.

Förut var vi ute på promenad i solen med vovven. Fast solen gick i moln efte typ halva promenaden och då blev det ganska ruggigt. Tur att vi inte är så känsliga! 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0