Utomhus

Alltså jag fullkomligt älskar att vaea ute i naturen. Har alltid dragits till skogsspår och hittat egna stigar att gå runt och filosofera på, även innan jag skaffade vovve för 4 år sen. Nu finns det ju liksom en anledning till att vara ute mycket också.
Gick ut på en promenad som spontant blev 7km. Tog ur musiken ur öronen efter några km för jag ville kunna höra det underbara fågelkvittret. Alltså. Vägen jag gick på är så himla underbar. Först går den ute på landet med skog på ena sidan och åkrar och sjö på andra, sen övergår den i aggerudspåret som ju också är helt underbart att gå i. Nu har jag precis ätit en macka och ska ta och plugga några timmar innan jag nog hittar på något mer utomhus i det här fina vårvädret.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0