The story of my life, eller nåt

Ja, jag tänkte att jag, efter dagens opposition, skulle låta huvudet vila tills imorgon och då köra järnet med de FÖRHOPPNINGSVIS sista ändringarna i arbetet, men nu sitter jag här med arbetet ändå..  En, FÖRHOPPNINGSVIS ungefär sista upplaga ska skickas till handledaren senast måndag morgon. Jag har skrivit en lista på grejer jag ska kolla och skriva om. Borde hinna innan måndag, men man ska väl aldrig säga för mycket... och sen vet man ju aldrig vad lärarna tycker. 
Imorgon har jag därmed något att hugga tänderna i. Fun! Not. Men snart är det (förhoppningsvis) klart!

Och idag kommer min fina sambo hem! Äntligen. Han har varit borta sen i söndags. På tok för länge enligt mig. Han kan väl eventuellt få vara borta och jobba på dagarna, men på kvällarna och nätterna kan han gott hålla sig hemma tycker jag... höhö. 

Nåja. Nu ska jag göra något annat. Eller plugga lite till. Har inte bestämt mig än. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0