Suck

Både igår och idag har innehållit mycket frustration.
Jag sitter och försöker skriva om avsnittet med tidigare forskning. Min handledare tycker att jag ska kategorisera utifrån "medvetenhet, ansvar och etiskt beteende". Enligt min åsikt går de alla in i varandra och det är ungefär omöjligt att kategorisera. Det är fruktansvärt frustrerande att försöka dela in texten i olika teman när hela texten i sig ingår i ett gemensamt tema. SUCK.

Nej. Nu tar jag mig en paus. Det går liksom inte att fortsätta när man är irriterad. Har åtminstone skrivit typ, öhm, 0,5-1 sida idag.

Det är ju det som är nackdelen med att vara student. Är koncentrationen störd av något, ja, då är det ju ingen idé.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0