Pill på uppsats

Ja, idag är det en ganska vanlig måndag i studentvärlden. Gick dock inte upp förrän vid halv tio vilket inte hör till vanligheten. Andra hälften är iväg och drar lite el hos en kompis så jag satte mig och bredde ut flera olika upplagor av mina uppsatsdelar och klottrade ner hur jag ska väva samman teoridel och resultatet. När det var gjort kändes det ganska deprimerande att sitta inne med studier när det är underbart väder ute, så jag tog med mig vovven på promenad till mamma och spenderade någon timme ute i solen. Nu sitter jag här vid datorn igen. Tänkte passa på att påbörja diskussionen lite innan jag ska sätta igång och städa och diska. Vi har varit riktigt slarviga här hemma under påskhelgen. Men å andra sidan har vi inte varit hemma så jättemycket heller. Idag blir det därmed tvätt (istället för igår), städ och matlagning. Men först plugg som sagt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0