På fel sida

Jag har fått en ovana att vakna 2-4 på natten och inte kunna somna om förrän runt sex. Natten bjöd därför bara på runt 5h sömn. Och jag har vaknar på fel sida kan man ju lugnt säga.

Anledningen till att jag är sur och tvär? (förutom natten) Har en timme schemalagd på uni idag och räknade precis ut att jag kommer vara borta 6(!!!)h på grund av väntetider. Måste ta bussen så jag är där 40min för tidigt för annars blir jag sen. Och så missar jag precis bussen efteråt och måste vänta 55min. + 40min fram och tillbaka till bussen (1h med marginal). Orkar helt enkelt inte med det idag bara. Hela dagen blir ju förstörd för det är ju inte så att man hinner få mycket gjort under väntetiden på uni heller.

Och nu är jag ju noll motiverad att resa mig ur soffan för att göra mig i ordning och plugga i typ en enstaka timme innan jag måste iväg. Suck!

Nej nu ska jag sluta gnälla. Men någon kan väl förstå min frustration? Hoppas att er torsdag börjar bättre. Får väl trösta mig med att jag pluggade i nio timmar igår. Får väm kompensera litegrann för tiden som går till spillo idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0