Lalalala

Det är fredag. UNDERBART. Det börjar kännas mer och mer tjatigt med examensarbetet trots att jag gillar det ändå. Känns som att man blir ganska isolerad från verkligheten. Går upp, sätter sig vid datorn och så vips är det eftermiddag och man har bara sittit och knapprat hela dagen. Idag tog jag mig upp på en springtur i solen vid lunchtid. Skönt. Kände att jag behövde ett avbrott. Sitter och förklarar alla diagram och tabeller som har blivit resultat från enkätundersökningen. Därefter ska jag göra en analys av enkäterna individuellt utifrån olika aspekter. Det kommer att ta ganska lång tid tror jag. Får viga nästa vecka åt det. 


Nu sitter jag mest och vill lägga av med plugget och dels gå till mamma och njuta av solen på altanen och dels titta på veckans avsnitt av Greys anatomy. Så himla bra serie ju. Jag bara älskar serier. Det är tusen gånger bättre att titta på sånt än att titta på en sketen film. Det är ju ytterst sällan man ser en bra film nu för tiden tycker jag. Bra serier finns det ju däremot gott om. Dem kan man ju titta på om och om också. 

Jag gillar April i Grey anatomy. Hon är så himla söt. Och hennes brudklänning var så SJUKT fin. En sån vill jag ha. En vacker dag. Hähä. 

Har det förövrigt väldigt lyxigt när jag och sambon går hemma samtidigt (han har fått provanställning men det var inte så mycket jobb just den här veckan). Varje morgon börjar han dagen med att diska om det är någon disk kvar sen gårdagen och i förrgår dammade och dammsög han medan jag hade pluggpaus och gosade med dammsugsrädda hunden. 


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0