En söndagsmorgon

Idag åkte älsklingen iväg på jobb. Jag kan inte somna om så lätt på morgnarna när det är ljust. Gick därför upp vid halv sex. Har inte gjort så mycket än. Myst med djuren, lyssnat på kent och varit ute en sväng med vovven. Nu tittar jag på Welcome to sweden. Verkar vara riktigt bra! Speglar, aningen överdrivet, de svenska traditionerna. Det är det jag gillar med kent också. Sång om de svenska skogarna.

Nu ska jag titta på ett till avsnitt och äta lite frukost. Sen inleder jag nog dagen med lite fönsterputs tror jag. Eventuellt. Om jag inte hinner ångra mig.


morgonmys i fönstret

morgonmys med bamsen


vovven lägger alltid leksaker på dörrmattan när vi ska gå ut och gå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0