Teori och tvätt

Eftersom jag äntligen kunde unna mig en universitetspluggledig helg så passade jag på att lägga ner tid på något annat idag: körkortsteori. Ägnat några timmar åt det, men nu ska jag ut med hunden innan det bär av till tvättstugan. Vad skönt det skulle vara med tvättmaskin i lägenheten, men det skulle bli så himla trångt i badrummet. Å andra sidan känns det betydligt mindre trångt där nu när vi har bytt ut toalettstol och handfat.
Har under de senaste dagarna konstaterat att det känns som att mitt hår har växt sjukt mycket under de senaste veckorna typ. Både på gott och på ont. Har lite hatkärlek till långt hår på mig själv.

Om en timme slutar Oscar jobbet. Får se om vi eventuellt ska köpa en ugn och fläkt då. Det är ju sen länge bestämt att ungen ska bytas ut, men idag kom jag även fram till att jag gärna skulle vilja måla om i köket. Skulle bli himla stor skillnad!



Litet smidigt handfat (med stor kran som är lite "vattenfallig" och som lyser blå eller röd när man spolar vatten - som pojkvännen prompt ville ha pga coolhetsfaktor- ser ganska fint ut när vattnet rinner faktiskt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0