Söndagsglad

Imorgon har jag seminarium. På engelska. Det gör inte så mycket. Jag är förberedd så gott det går och det får gå som det går. Det är mindre än två timmar av mitt liv. Det är inte mycket.
Söndagen har varit fruktansvärt bra! Fram till klockan två spenderades den med Oscar. Bästa mannen i universum (mitt universum åtminstone). Vi har softat, diskuterat framtidsplaner, varit på fikabesök och handlat. Från finabesöket fick jag med mig jäääättefina pelargoner hem! Helt kär i blommor alltså. Sen kom Matilda hit på fika och hade med sig en jättefin blombukett. Sött! Vi hade sjukt mycket att prata om. Vi hade inte setts sen i början av sommaren tror jag. Hon var här i tre timmar och fick därmed joina mig i tvättstugan vid fyra.
Nu sitter jag och väntar på att hämta torktumlade kläder. Sen ska jag göra mat och kvällsmysa och invänta sovsällskap. Jag är så himla otålig. Jag vill ha skolan avklarad nu och komma igång med "livet efteråt"! Men samtidigt trivs jag så himla bra i nuet med lägenheten, fina sambon och underbara djuren. Så underbart!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0