Segstart

Hade ställt klockan på 07.20 idag. Inte alls speciellt tidigt. Mannen kom hem vid halv sju och då blev det plötsligt väldigt svårt att pallra sig upp. Tog mig inte upp och ut med hunden förrän vid åtta. Nu har jag segstartat lite framför tvn med frukost. Det här är dag tre som min mage är, trumvirvel, snäll och bra! Den har ju krånglat hej vilt det senaste halvåret så jag hoppas på att det ska börja vara en lugn period nu. Så underbart att kunna ta en kopp kaffe utan att må dåligt resten av dagen sen. Nom nom! (peppar peppar måste jag väl säga också). 

Nu ska jag sätta mig och fortsätta smutta på mitt underbara kaffe och tvinga mig igenom minst ett kapitel i boken, men ta det i lugn pluggtakt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0