Myseftermiddag

Idag har jag spenderat eftermiddagen i solen hos mamma. Det är så skönt att hon bor på gångavstånd och dom blir alltid så glada när jag kommer. Och så är dom ju helt galna i Bobbie också, och han i dom. Passade på att klippa honom lite också. Han tycker att det är så mysigt när jag pysslar om honom. Han sitter nästan och somnar när jag klipper honom. Sötnosen. Lite kvalitetstid!

Nu är musiken på och jag ska strax ställa mig och göra mat. Kycklingwok it is. Hoppas på att det blir bra.

I morse var det galet här hemma med djuren. Kissen var både högt och lågt, klättrade i duschdraperi, försökte öppna ytterdörren och vovven var hack i häl och skulle busa med henne. Resulterade i att han busade liite för mycket och helt plötsligt kissade ner sig lite. Fick med på film till och med när han ställer sig och helt förvånad tittar mot sin bakdel och undrar vad fasen som händer. Och skamsen blev han ju direkt också. Han gick direkt mot ytterdörren när han förstod vad som hände. Lillen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0