Late night snack

Idag har jag ätit hela tiden känns det som. Men blev ett litet late night snack nu ändå, björnbär med keso. Nom nom.
Efter plugg och mathandling tänkte vi åka och leka med Bobbie någonstans. Precis då försökte mamma få tag på oss - vi åkte dit och blev bjudna på grillat, och så fick Bobbie leka av sig massor på köpet. Efter en jättetrevlig stund hos mamma åkte vi hem och tvmös med chips och godis innan älsklingen nyss åkte iväg till jobbet.

Nu ska jag seriemysa med djuren (som av någon anledning inte ligger bredvid mig i soffan just nu) och den få mig en god natts sömn innan en rolig lördag. Den ska inledas med loppisrunda med finaste Natta och sen vidare till mamma med Oscar och fira mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0