Klätterställning

Har ju glömt att visa här att kissen har fått en ny klätterställning. Den gamla vinglar väldigt och klösbrädorna är sönderklösta. Spontant åkte vi till arken zoo i fredags så pungade jag ut en tusenlapp för att göra min älskade lilla kissekatt glad. Hon älskar att ligga på den, men har ännu inte utforskat hela. Hon ligger på ett "plan" och har inte börjat ligga i skålen högst upp än. VET ju att hon kommer att älska den eftersom hon älskar att vara högt upp.

Jag är så himla sugen på att fixa så hon får kissebebisar. Hon är ju så himla fin och har underbart temperament. Snällare katt får man leta efter.
Men, det får nog vänta. Vet inte hur jag skulle hitta en hane heller i så fall.




(nej, hunden har så klart inte tagit sig upp dit själv)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0